dermi blog

טיפול בסימני מתיחה – ככה תעשו את זה נכון

טיפול בסימני מתחיה

סימני מתחיה וצלוליט הם בעיות מורכבות מאוד, יש מספר דרכים לטפל בבעיה, אחת הדרכים היא כמובן ניתוח קוסמטי יקר ואפילו כזה שיכול לגרור סיבוכים רפואיים הוא לא תמיד הדרך היחיד, אבל יש עוד כמה דברים שיעזרו לכם להתמודד עם הטיפול בסימני מתיחה.

תזונה נכונה

תמיד לתזונה יש השפעה על הכל, יחד עם זאת סימני המתיחה נגרמים בגלל דיאטות, הריונות ועוד המון גורמים אחרים, אבל בזכות שמירה על תזונה שכוללת בתוכה גם שומנים שאלו מסייעים לשמירה על עור גמיש, זה מאפשר את ההקלה בסימני המתיחה.
בנוסף מומלץ לצרוך מזון בעל ריכוז חלבונים גבוה, יחד עם זאת להקפיד על המון נוזלים ולשתות מים שאלו מעשירים את העור בלחות.

פעילות גופנית

פעילות גופנית מבוקרת ונכונה תעזור לשמור על עור מתוח ואפילו לשמור על גוף חטוב יותר, הפעילות צריכה להיות מותאמת ולא אינטנסיבית מידי, יש לדאוג לבצע את התרגילים הנכונים שעובדים על האזורים בהם קיימת מתיחת עור והם אלו שאותם תרצו להעלים.

תכשירים קוסמטיים

יש לא מעט תכשירים קוסמטיים איכותיים שיכולים להביא לתוצאות מידיות ואפקטיביות במיוחד, העלות של המוצרים האלו לא גבוה כלל והם נחשבים לקדמת הטכנולוגיה בתחום האסתטיקה והיופי, בזכות שימשו קבוע בתכשירים שכל מה שצריכים לעשות הוא רק למרוח מעט מן החומר הנכון על האזור בו רוצים לטפל, אותם חומרים מכילים סיליקונים שאלו ממלאים את אזורי המתיחה, אלו הם מוצרים מובילים המכילים בתוך כל תכשיר ויטמינים רבים המתאימים בדיוק לבעיה בה רוצים לטפל ובזכות ריכוז הוויטמינים הגבוה והחומרים המשולבים יחד עם חלבונים יכולים לעזור למילוי הקמטים ומיצוק העור.

טיפולי לייזר

אמנם זהו המפלט האחרון אליו רוצים להגיע (הרבה לפני השתלה תת עורית), כל המוצרים הקוסמטיים אמנם יוסיפו לחות לעור ואפילו יזינו אותו בוויטמינים, אבל לא משנה כמה תשתמשו בהם הם אולי מעט יטשטשו את הסימנים אבל לא יעלימו אותם באופן מוחלט, בכדי להעלים את הסימנים באופן מוחלט צריך לנקוט צעדים יותר משמעותיים (וגם הרבה יותר יקרים) ובמקרים קיצונים יש לפנות לרופא עור ואפילו לנסות לשקול אפשרות של טיפול לייזר לפני שעושים את הצעדים היותר קיצונים להעלמת קטמי עור.

בוטוקס לטיפולים אסתטיים

היום ניתן לטפל בסימני מתחיה בעוד המון דרכים, אחת הדרכים היא טיפולי בוטוקס. למרות שנהוג לחשוב כי טיפול בוטוקס נועדו לטפל רק בקמטים יש לבוטוקס עוד המון טיפולים שכוללים גם טיפול במיגרנה ואפילו בסימני מתיחה. ניתן לבצע טיפולי בוטוקס בין הגבות ואפילו אפשר להשתמש בו לטיפולים יעילים במיוחד נגד הזעת יתר.

יתרונות של טיפולי בוטוקס

היתרונות של טיפולי בוטוקס הם קודם מעל הכל שמדובר על הליך לא פולשני. בשונה מטיפולים אחרים שהם פולשניים ואפילו מאוד מסוכנים, הזרקת בוטוקס היא הליך מהיר, לא פולשני ואינו מלווה בכאבים וגם לא מלווה בתופעות לוואי וניתן לעבור את ההליך אצל כל רופא בעל הסמכנה לביצוע הטיפולים.

המגזין לטיפוח ויופי

המגזין לטיפוח ויופי של ישראל מביא לכם את כל המידע והטיפים שיעזרו לכם להיראות נהדר. לשמור על בריאות העור והשיער ולהצליח להשיג מראה מושלם.

מאמרים אחרונים שעלו
דילוג לתוכן