dermi blog

איך ליצור סגנון משלך כדי להיראות מדהים

איך ליצור סגנון משלך כדי להיראות מדהים_640x426

איך ליצור סגנון משלך כדי להיראות מדהים – צעד אחרי צעד טיפים שיעזרו לכל אחת להיראות מדהים עם הסגנון האישי.

הוספת האישיות שלך לבגדים שלך ובחירת הצבעים המתאימים ביותר לאישיותך יכולה לתת שינוי דרמטי בכל המראה שלך.

האופן שבו אתה מתלבש חשוב מאוד והוא מודד את התגובה שלך לחדשות. בדרך כלל אנשים סביבך יתנהגו בצורה מסוימת, תלוי איך אתה לבוש. לדוגמה, אם אתה לובש חליפה בצבע כהה עם חולצה בצבע בהיר, אתה נחשב למתוחכם מאוד. אדם שלובש חליפה שחורה וחולצה לבנה נחשב למודרני מאוד.

אז למה אתה מחכה? אל תחכה להגשת המחאת המשכורת הבאה שלך, כי אתה צריך להתחיל לחשוב איך ליצור סגנון משלך. ישנם קווים מנחים מסוימים שניתן לעקוב אחריהם כדי לשפר את הסגנון שלהם ולשפר את המראה שלהם.

תסתכל במראה פעם אחרונה ובחר את הסגנון שאתה הכי אוהב ותרד במשקל באופן אוטומטי.

לכו על קונספט של מיקס אנד מאץ'. קונספט המיקס וההתאמה שלך יהיה המצפן שלך וינווט אותך לכיוון מסוים. מערבבים ותאמו צבעים, לבשו ז'קטים וג'ינסים עם טי שירט.

בחר סגנונות שנוח לך איתם. אולי עברת על מגזינים ותצוגות אופנה כדי לחפש את השמלה האידיאלית שלך, אבל הסוד הוא שאתה צריך להיות רגוע ונוח עם מה שאתה לובש. הסגנונות, האיפורים, האביזרים שלך צריכים להיות השתקפות של איך שאת מרגישה ואיך שאת מרגישה. אם אתה לא יכול להיות רגוע במה שאתה לובש, אז זה לא הסגנון המתאים לך.

וודאו שהתלבושות שלכם מתואמות צבע לחלוטין. אם אתם לבושים בחליפה שחורה עם חולצה לבנה, עליכם להבטיח שכל התלבושת שלכם תהיה לגמרי בשחור. אם אתם כבר לובשים חליפה בצבע כהה, אז לכו על חולצה בהירה. החליפה שלך בצבע כהה צריכה להיות משודכת לחלוטין עם ז'קט ספורט בצבע בהיר. החולצה והחליפה חייבים להיות גם בשילוב של אותו צבע לילך, כחול כהה או ורוד רך.

ודא שאתה לובש את האביזרים הנכונים. לעתים קרובות יותר, אנשים נוטים להתרכז יותר מדי באביזרים שלהם והם שוכחים מה הופך אותם לאטרקטיביים עוד יותר. השעון, החפת, אבזם החגורה, החגורה ומשקפי השמש שלך צריכים להתאים, או לפחות להיות קשורים זה לזה.

אם אתה באמת רוצה להבטיח שיש לך את התלבושת האידיאלית ביותר לאותו אירוע, תצטרך לשים לב קצת יותר לאופן שבו אתה מתלבש.

שמלות שונות דורשות גם אביזרים שונים. לדוגמא, אם את לובשת שמלת קוקטייל לחתונה באביב, תדרוש זוג נעליים מתאים ותיק קלאץ' שיתאים לשמלה.

אביזרים מתאימים באמת מדברים על השמלה.זוג מתאים של נעלי עקב, תיק מעצב מקורי מצולם, ארנק תואם דק וגם שרשרת סטייטמנט שתואמת או חופפת לשמלה יכולים לשנות באמת את מראה השמלה.

זה לא מספיק שיש לך את השמלה והאביזרים, אבל אתה גם צריך לדעת איך מטוס – זה לא חייב להיות יקר כדי לקבל את המראה הכי טוב שאפשר לאירוע.

אל תשכחי את הנעליים. את צריכה להיות אותנטית באופן שבו את נושאת את עצמך בשמלת המסיבה שסוף סוף התיישבת עליה. אם זו שמלה ארוכה, זה רעיון טוב לחשוב על להראות כמה שיותר רגל. אם אתה לובש מיני, אתה צריך לוודא כי הידיים שלך מכוסות היטב.

המגזין לטיפוח ויופי

המגזין לטיפוח ויופי של ישראל מביא לכם את כל המידע והטיפים שיעזרו לכם להיראות נהדר. לשמור על בריאות העור והשיער ולהצליח להשיג מראה מושלם.

מאמרים אחרונים שעלו
דילוג לתוכן